lite uppdateringar

2009-06-03

jag lovade ju updates angående helgens bravader. hade en underbar helg, och sen har det underbara bara fortsätt så jag har inte riktigt haft tid att underrätta er med alla detaljer. i alla fall så hade sundsgymnasiet studentbal i lördags o guuuu vad vi har längtat. alla var så himla fina !

jag började baldagen med att skära av mig en bit av fingertoppen och gick med bandage. det funkade inte riktigt till klänningen, men jag fick stå ut. vårt kök förvandlades till ett blodbad och jag låg hysterisk på golvet och skrek "mitt fina finger", medan tippen satt på den mellanstora "anders petter"- kniven. en vända till sjukhuset, och jag blev rejält ompysslad. fick beröm för mitt fina snitt - jag kanske ska tänka om när det gäller karriären ?

i alla fall så hade vi en magisk afton jag och rasmus. allt var perfekt förutom att tröttheten slog på strax efter midnatt och vår enkla kärra fick plocka upp oss ganska tidigt. tempot var aningen segt, och det tog evigheter att få mat, och dans blev det inte förrän mycket sent. men balen var verkligen fin, kommittén hade gjort ett major jobb och jag var verkligen imponerad över allt fint.

rasmus var den bästa kavaljeren man kan tänka sig, och det är lite synd att vi inte hann med en lugn slow-mo dans i natten för jag hade velat vara omsluten av hans armar läääänge läääänge. som om jag aldrig är det annars, tihi.. men liksom dansa bort natten tätt intill hade vart såååå mysigt. men ska inte klaga för allt var så himla bra !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0