jobbet - then we're off to huvudstaden

2009-06-18

jag sitter i shorts och ute är det mulet, kallt & blåsigt. men jag är sån att om jag redan valt en outfit kvällen innan så går det inte att ändra den när det väl är dags att klä på sig. därför brukar jag stå och välja kläder på morgonen. men idag så sitter jag i t'shirt - min fina kellogg's från urban outfits och ett par gråa shorts. jag inser att vägen till jobbet kommer bli en kylig promenad, men jag får stå ut helt enkelt. dessutom ligger allt annat fint i väskan hemma hos lundborgs.

efter jobbet åker vi till stockholm, eller ja nynäshamn för att fira midsommar. det ska bli supermysigt. nu behöver jag te & något att äta. men vi ses på söndag. ha en fin midsommar och jag ska be till väderguden att det blir strålande solsken i hela landet. SMHI hade nämligen tråkiga besked igår, tycker dock att vi talar tyst om det, dom kanske kan ändra sig !

adios, hasta luego !

m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0