jag vill åka mera !

2009-06-29

gårdagen var sådär härligt somrig att jag nästan inte kan förstå det. efter att morgonen varit ganska osäker & egentligen bara segat sig fram med undanplockning & tiger woods spelande på x-boxen, blev det plötsligt snabba ryck. bikinin sattes på och minuterna därefter stod ted redo med bilen för att föra sällskapet till hamnen. årets, för min del, första båttur blev av. hela gänget tuffade ur hamnen och vi hade en störtskön dag ute på haken.

jag badade för första gången, i år, i öresund och njöt när det 18 gradiga vattnet svalkade mig och solbrännan. på vägen tillbaka mötte vi upp med mikaela, padan och några till. jag provade att åka gummiring för första gången. det var en såndär skräckupplevelse som slutade i en feel-good-stämning i hela kroppen. nog gjorde det bra ont när ringen plötsligt flög runt och jag och mikaela slog i vattnet, men visst var det kul. jag kan inget annat än att dra på smilebanden när jag tänker tillbaka på känslan i magen innan bandet mellan båten och ringen spändes. jag vill åka mera !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0