housework, och andra måsten ikväll

2009-06-10

på fredag smäller det igen. då tar lillebror studenten, och det blir åter ett jävla liv på kastanjegatan. givetvis förväntas det av föräldrarna att man ska agera hjälpreda vilket jag är ganska inställd på. men när det innefattar städning av hela huset när man egentligen vill göra annat är motivationen inte ens bästa vän. jag biter ihop för min hjälp kan fungera som tack efter min studentfest som jag verkligen verkligen var nöjd med. dessutom gillar jag att ha kontroll, och fixa - så väl på fredag är det nog inga probs. nu känns det aningen motigt eftersom att rasmus & co ska ut och roa sig ikväll, och jag helst av allt skulle vilja följa med. ajja - städning & paj- bakning verkar innebära en hel del bonus så jag står ut.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0