ain't life gooood ?

2009-06-06

för nu har hon hunnit med att ta studenten & det har lille victor med. de senaste dagarna har bestått i att festa, sjunga och bara ha det helt underbart med nära och kära. än är det inte slut, för det är en hel del studenter kvar - men sen kommer jag ha tid att blogga. jag har så mycket att berätta !

förresten så igår hade jag och min prins 10 månader. mitt liv är officiellt det bästa. jag har en underbar familj, en helt fantastisk pojkvän, otroliga vänner. jag är visserligen arbetslös och fruktsnavärt bakfull förtillfället. men som sagt, mitt liv är helt perfekt just nu !

m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wiii, GRATTIS! Klart vi ska ses.. Nästa vecka någon gång kanske? Vi styr upp ngt snart i alla fall :)

2009-06-06 @ 22:51:41
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0