vilken header ?

2009-07-08




Kommentarer
Postat av: Hanna

Båda är jättefina men jag ÄLSKAR verkligen den första bilden!



Mitt jobb är inte speciellt krävande så du får skriva hur långa kommentarer du vill, det är bara trevlig :D



Kyckling och firre låter smarrigt tycker jag! Jag vet också att Johanna precis har fått reda på att hon inte tåler vete at all. Men jag tror hon skulle ta lite mat med sig..



Ser verkligen fram emot den kommande veckan! Jag kan säkert assistera dig i köket..

Kraam

2009-07-09 @ 08:47:57
URL: http://hannasegen.webblogg.se/
Postat av: Emma

Helt klart den du har nu! superfin! Vi får ses snart igen! saknar dig maria.. =/ / EMMA

2009-07-12 @ 12:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0