twilight

2009-07-28

i videobutiken var jag och rasmus på jakt efter något roligt. vi stod och höll i en riktigt B:ig film med brad pitt, när vi plötsligt ändrade oss. istället plockades twilight- filmen ner från hyllan. jag vet att jag har sagt att jag ska läsa böckerna först, men det vet varenda kotte - it's not gonna happend. fast nu så här efter vi sett filmen, är jag verkligen jättesugen på att läs dom.

jag har ingenting att jämföra filmen med. men jag ville verkligen inte att den skulle ta slut. avslutningen bäddade verkligen för nästa film & jag vill bara se den. jag minns inte riktigt när jag kände så här senast. att jag bara måste få veta resten. när twilight- hysterin var som värst då tog jag avstånd, och jag gillar verkligen att ta saker i min egen takt för då uppskattar jag dom som bäst. slutsats: hade jag sett filmen när alla andra såg den, då hade jag tyckt den var bra bara för att alla andra tycker det. nu fick jag utrymma till att faktiskt känna efter, och jag gillade den - mer än jag hade kunnat ana.

rasmus är i trelleborg och besiktigar en caddy. tänker fördriva tiden med att se filmen en gång till. jag är verkligen såld. story'n, åå jag älskar den !

m. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är också såld men det visste du säkert redan.. Och jag lovar dig, om du läser böckerna kommer du INTE bli besviken.. Men ralle borde kanske bli orolig.. Kan hända att du börjar ställa lite högre krav på honom :P

Puss&Kraam skumbanan

2009-07-28 @ 16:57:11
URL: http://hannasegen.webbogg.se
Postat av: Gry

Ofta. Du gillar bara Robert, och att han är vampyr gör honom ännu snyggare. Storyn? skit samma, ge dig . Det är robert alla vill ha!

2009-07-28 @ 23:10:49
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: Joppi

hahahahhaha i love ur blog men jag vägrar se den. vampyrfilm liksom? vampyrer..?! wft m



anyways, seee ya soon <3

2009-07-29 @ 10:06:14
URL: http://www.suedoise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0