skofrossa

2009-07-11

vädret är sådär och  vad passar då bättre än att fördriva tiden på något shoppingcenter ? efter fika hos mamma lundborg & kaj, åkte jag och rasmus en vända till mobilia för att prova skor. jag gick igenom samtliga skoaffärers sortiment efter ett par svarta pumps. lönen finns på kontot och då slutar det bara på ett sett. jag festade på två par skor - men billiga sådana så jag kan med all rätt känna mig nöjd & belåten.

rasmus frossade i xbox- spel och köpte ett NHL 09, och sitter just nu klistrad framför dumburken. snart kommer sthlm'arna och landskorna hanna - exciting. ska bli kul att ses ! jag ska inte säga förmycket, men jag tror att det blir en ganska så lugn kväll - vi ska visserligen dricka piggelin- drinkar (vodka + sprite + piggelinglass - mycket festligt & farligt goda) - så det kan ju sluta illa.

m.

dagens inköp:


din sko- klipp, par 1





din sko- klipp, par 2



Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh! Par nr 2 va väl dom jag provade förra gången (eller typ förrförra =)) DOM E SÅ SNYGGA! Jag tror du får följa me mig som smakråd när lönen har hamnat på kontot för min del =D



Pusspuss

2009-07-11 @ 16:45:54
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0