johan t lindwall

2009-07-20


jag har skaffat mig en idol. han är kanske inte den ultimata förebilden, inte med tanke på hans grisiga yrke. men samtidigt som han gräver i kändisvärlden utan några hämningar så tycker jag att han är den coolaste schtekaren on earth. put your hands together för johan t lindwall.

det finns ingen som är så rättfram som han. han verkar alltid ha belägg för det han gör, och han är verkligen en journalist att ha i bakhuvudet om man vill nå hans framgång.
jag skulle aldrig kunna sjunka till hans nivåer - men det är för att kändisskvaller inte tilltalar mig så som andra nyheter gör. ändå förstår jag hans argument. i en intervju får johan t frågan om hans yrke är viktigt - på det svarar han: – jag har aldrig påstått att det är viktigt. jag är inte ute efter att förändra världen, jag sysslar med underhållning. och visst stämmer det, svenskarna läser gärna det gottigaste som finns om världens kändisar, utan att skämmas och då gör johan t inget annat än levererar. heja heja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0