diverse

2009-07-08

hela förmiddagen fördjupade jag mig i bostadsannonser på blocket,  därefter genomsökte jag telefonboken efter alla möjliga sthlm's kontakter och skickade ut aningen desperata sms om tips på bostad.

jag försöker hålla koll på min ansökan på studera. nu, men nu verkar det bannemej som den har åkt iväg för att granskas. detta måste ju betyda att jag, inom det närmsta, måste få reda på om jag kommit in eller ej.

av 40 intresseanmälningar har en svarat angående lägenhet , men jag ger inte upp. vi har ju precis börjat leta. men till dig där ute som sitter på en 1, eller 2 och funderar på att hyra ut - jag och min prins (mycket skötsamma) söker just dig !


    killarna jagar highscoret på nya GH och jag kuckelimuckar över att det är varmt och klistrigt. skulle dessutom behöva åka hem och tvätta lite. jag känner mig som om jag flyttat hemifrån, faktiskt. saknar mamma & pappa lite. men när jag är hemma får jag panikångest och känner mig inlåst. har jag vuxit ur föräldrahemmet på riktigt ?

nu ska jag bläddra igenom kalendern och boka in lite fikor med kända & okända. förresten så hörde av mig till katinka idag som fortsätter att vara sådär omogen och tramsig (bara på gott, inget ont - me love you long time) och jag avundas henne.

alles gut, tror jag. jag fick nog ur mig det senaste. inget djupt, men så är det. lite yta måste ni kunna stå ut med också.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0