vi hoppas på en kioskvältare

2009-01-06

is everything about to change or what ? ishockey har aldrig varit min grej - men på sista tiden har intresset vart ovanligt stort, jag har liksom sett fler matcher på en vecka, än jag sett på ett helt år förrut. inser ni vilken omställning detta är ? jag har dessutom valt att blogga om hockey - shit pommes. vad är det som händer ? och på fredag, då ska jag o rasmus bege oss till malmö arena och supporta malmö redhawks när de spelar mot västerås. mina förväntningar över den här matchen är inte så stora - mifs resultat den här säsongen har inte varit speciellt kioskvältande (btw- så älskar jag det uttrycket) så jaa, vi får väl se om jag somnar innan första perioden är avslutad, eller om jag kan se till att hålla mig vaken.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0