me, myself and I - en vandlig dag i en ful människas liv

2009-01-27

det finns en kille i min klass som jag verkligen beundrar. jag har känt honom sedan tidig skolålder, och hur han än har flyttat och hur jag än valt lyckas vi ändå komma i samma klass. det är som att jag och markus är meant to be klasskamrater liksom. i alla fall är den här herren en fena på det där med att fotografera och på torsdag ska jag få vara med o modella för honom. han samlar bilder till en portfolio - och på torsdag är det bland annat porträttbilder som gäller. jag är lite nervös eftersom att jag aldrig blir bra på bild annars, så det är verkligen upp till bevis om markus kan få min skönhet (som jag tror finns där någonstans) att fastna på bild.
så bara för att jag älskar att bjuda på mig själv tänkte jag bjuda på en bild serie som jag kallar me, myself and i - och denna djupa illustration bygger på dels kärleken till mig själv men är dessutom också ett bevis på att det är omöjligt för mig att se normal ut. tråkigt nog är bilderna inte handplockade ur särskilda episoder ur mitt liv, utan istället 20 minuters utflitpp på grund av omotivation till studier i så väl samhällskunskap som internationella relationer. enjoy !

observera att det vilar väldigt mycket ironi över det här inlägget..

m.

1 2 
3 4
5 6

och allt vad jag skrev om i det där inlägget om tjejen med den feta rumpan har jag precis visat motsatsen till - men, hallå lever vi på 90 talet eller ? man kan väl ändra sig ! ><

Kommentarer
Postat av: R

Ja dessa bilderna var väl inte dom vackraste, men du är ändå den finaste flickan jag vet

2009-01-27 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0