maria is listening to pathetic fjortis musik such as BYZ - hatar mitt itunes, fullt av crap

2009-01-22

iklädd rasmus gråa college tröja med rött santa barbara tryck mitt över hyllan - sitter jag nu o glufsar i mig det sista av en härligt lila smoothie. idag blev det skånemejeriers vaniljyoghurt 0,5 % + blåbär + banan - och jag är frälst, vilken gudagåva. fluffig i konsistensen, söt och försvinnande god. sparat lite till frukost imorgon, men det häller jag nog i mig lite senare ikväll. tröstdricka på gång ? tur att det är harmlösa fruktdrinkar och inte fruktansvärd alkohol som slår ut mitt nervsystem och gör mig ännu mindre skarp i knivlådan !

morshning !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0