tomorrow you'll be gone

2009-01-20

hastigt och lustigt kom början på mitt alla hjärtans dag projekt upp, ville visa vad jag under dagen åstadkommit - men som sagt är det under process och jag har så här i efterhand en del nya idéer till att få det så fint som möjligt.

dagen har i stort sett, som alla andra dagar den senaste månaden inneburit mycket rasmus och lite allting annat, inte mig emot eftersom att han är min själsfrände, min evige man och min största kärlek. dagen har spenderats lite överallt - en vända till malmö för att hälsa på hos hans kära mor, och sen även syster - men givetvis för att säga hej då. imorgon inträffar det ofrånkomliga, imorgon möter mitt hjärta (inte rasmus, mitt hjärta - utan bokstavligt talat mitt hjärta !) sin domedag och jag kommer att i fyra månader leva ett liv som officiellt inte kommer vara värt att kallas liv. don't be so hard on yourself, people always says. men jag står inför faktum månader utan rasmus - livet den senaste tiden har varit  underbart, händelserikt och otroligt kul - hur ska jag kunna leva utan det så länge ? jag vet att det går fort, för det säger du alltid min prins, men lite lite kan jag väl få sörja - liksom tycka synd om mig själv en liten stund, för jag kommer sakna dig, och oss så ofattbart mycket. vår sista kväll och natt tillsammans på evigheter, och en sista stund kan jag få känna mig trygg i din närvaro - du är det bästa jag har. kommer förbjuda dig från att läsa detta innan du åker - vill inte göra detta värre än vad det redan är - men detta är tuffare än sist. jag vet att du klarar dig, att du har vänner och en bostad - men för mig är det något annat - jag känner dig på ett helt annat sätt, så djupare än förra gången du lämnade oss. peyton, the one and only (från o med imorgon kommer mitt one three hill missbrukande börja igen) från oth säger alltid: people always leave och så känns det ikväll - som att allt mörkt är på väg att äta upp mig och jag är på väg att förlora det käraste jag har. men jag är inte den som är den, jag ska vara stark - för du får mig att känna mig sådan - du får mig att kämpa och stå ut med att tillvaron ibland är betungande, och varje sekund är värd att ta sig igenom för du är den jag älskar, och alltid kommer att älska - no matter what !

lycka till baby, hoppas du får en underbar vår i santa barbara - jag ska spara och kämpa för att vi ska få ett påsklov tillsammans ! alltid du o jag ralle

lillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0