öööeeh ?

2009-01-25

ibland undrar jag om människor inte har någon självrespekt, eller om de är så uppsluktade av sig själva att de tror att alla vinklar framhäver dem till det positiva oavsett. den här modellen för asos.com är det bara verkligen synd om. hon har säkerligen inte haft någonting att säga till om när det gäller vinkeln på den här bilden - men alltså, det är ju inte klänningen man lägger märke till utan hennes gigantiska rumpa och stackars smala rygg. men visst går det inte att låta bli o skratta när folk posar loss och verkligen anstränger sig, och sen verkar de ytterst nöjda även om ena ögat är helt cepe, eller näsan det enda som syns på hela bilden. den som lägger näsan i blöt - åker ofta på en stöt, och kanske är det inte läge att göra ett sånt här uttalande, men jag brukar vara noga med att se till så att det mesta på mig ser symetriskt ut på bilden innan jag skyltar offentligt med den. kanske är det bara jag som är ytterst petnoga, men med all rätt tycker jag, jag hade inte velat göra reklam för en produkt och se ut som följande gör:

m.

hahahah

hennes rumpa kan ju inte vara så stor, och ryggen så smal normalt - det är inte rimligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0