lugn, det är bara en... grill !

2009-01-07

i sällskap med victor, rasmus och ted åts det middag i höllviken igår. så när vi satt där o smaskade på lite av varje så ger jag ifrån mig tidernas tjut. ett öronbedövande skrik - ganska så snabbt inser jag att det var familjen lundborg's grill ute på terrassen som skrämt mig och inget annat. 

givetvis skulle rasmus skoja till det och fråga om jag blev skrämd av min egen spegelbild i köksfönstret och till svar på det fick victor sin kyckligfilé marinerad i ekologisk mellanmjölk - mums ! 

well, screw you - jag kan inte hjälpa att jag är lättskrämd, men i största allmänhet så är faktiskt fönster fruktansvärt obehagliga ! 

m.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0