love of a lifetime

2009-01-21

ska lägga mig i sängen, sträckse första säsongen av O.C nu, tänka på att du snart är tillbaka i solen, och värmen - tillbaka i hamburgarens land, sen ska jag längta efter härliga bilder på dig och gänget när ni gör santa barbara osäkert. o sen i slutet av maj, när jag har en knapp vecka kvar till studenten - då kommer det en rasmus på ett flygplan hem till mig igen och jag kan fortsätta vara den lyckligaste människan i världen !

duuuu, it's a sign - det är ungefär en fjärdedel på klockan som ramlat av - slänger jag en strumpa till på den om en månad trillar nog en ny fjärdedel av - och så kan jag ju hålla på, för då om fyra månader är hela kanten väck, and that equals - du är hemma, och ingen mer väntan !

hahah, jag är patetisk - jag vet, men jag har aldrig varit så kär ! o förresten så är låten till oss !

lillan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0