Keep

2009-01-23

i julas gjorde jag en ny upptäckt - eller egentligen så gjorde jag inte upptäckten förrän idag. vad som hände den där eftermiddagen på combination i stan var att victor provade skor, och efter att jag i väntat gått och dragit i reaplaggen och vänt o vridit på ett par söta pumps fann jag dem. köpet blev ett impulsköp, det första på hela mellandagsrean, men så här i efterhand är det också det köp som jag är mest nöjd med eftersom att mina skor hela tiden drar uppmärksamhet till sig. skorna var väl först inga skönheter, jag tyckte bara att de var sjukt balla och vem lägger inte ut 50 spänn när det finns endast ett par och det just ens storlek. jag är nu stolt ägare av ett par keeps, och ikväll var jag inne o kikade på deras hemsida. keepcompany.

balla vans-aktiga, också tygskor i kul modeller och mönster. det dröjer nog inte länge förrän jag köper ett par till. lite som när keds dök upp i min värld - jag känner mig liksom väl till mods och bekväm med skor som dessa - galna, utstickande och fruktansvärt sköna !

m.

keep

dessa är jag stolt ägare till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0