jag hatar crappy onsdagar

2009-01-28

nu är det snart skola igen, suck ! kände mig något omotiverad innan jag hoppade i duschen - och är egentligen fortfarande omotiverad. som om det inte var nog med att jag är trött på alla uppgifter som vi har just nu, så har jag dessutom fått ont i halsen. idag går jag min längsta dag, cirkus 20 i 4 o sista lektionen är datakunskap - den mest meningslösa kursen ever. eller egentligen rä det nog en ganska så nyttig kurs - men om den ska vara användbar är det nog en fördel att läraren kan sin sak. ska fxa till mig nu, dricka en smoothie (blåbär, hallon och mango) och sen masa mig till skolan. ska snabba mig hem i eftermiddag - måste powernapa för sen ska jagvara ledare ikväll. jag har en heldag framför mig - inte jättelockande när halsen känns som en rostig motorsåg :/

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0