jag älskar hur du..

2009-01-11

jag älskar hur du stoppar fingrarna i armhålorna på mig o våldsamt kittlar mig tills jag skriker högt o ber om nåd.
jag älskar hur du pussar mig på pannan o viskar att du älskar mig.
jag älskar hur du utan att tänka lägger av en sur fis och skriker "safe"
jag älskar hur du får mig att skratta bara genom att titta på mig.
jag älskar hur du mitt under en kyss kan ge mig en slaskig dask med tungan och slicka mig i huvet.
jag älskar hur vi inte kan låta bli att kleta tandkräm på varann när det innan läggdags är dags att borsta bissingarna.
jag älskar hur du väcker mig och hur du som en liten hund med kall nos sniffar mig i örat tills jag viker mig av skratt.
jag älskar hur du kom in i mitt liv och skickade min värld i sin egna omloppsbana runt solen.
jag älskar hur du tröstar mig och hur du får mig att må bra igen efter att allt för en stund varit upp och ner
jag älskar hur du kommer se detta imorgon o fatta precis vad jag menar - för du är bara min !

...jag kan hålla på i evigheter. det finns så mycket som jag älskar med dig, som jag älskar med oss. du är underbar rasmus !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0