In Nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

2009-01-15

jag blir så förvirrad. är helt besatt av rhianna's video till rehab, och låten är ju verkligen kanon. har fått för mig att rihanna har en tatuering snett under sitt vänstra bröst som liksom går runt, syns på sidan och sen en liten bit bak på ryggen, för det ser verkligen ut så i videon. men när man sedan söker på rihannas tattoos - existerar inte någon sådan - förövrigt är alla hennes utsmyckningar jättesnygga, se här. är sjukt sugen på en tattoo själv, och har länge vart säker på vilket motiv, eller rättare sagt vilken text jag ska ha - men placeringen är ännu oklar och det har den vart de senaste två åren. men mer o mer börjar jag fastna för placeringen där på sidan, som jag nu inbillar mig att rihanna har (se bilden nedan).

om det nu blir en tatuering blir det följande text - och den har inget med boondock saints att göra.
In Nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

m.

rihanna
det ser verkligen ut som att det är en tatuering, eller så är det bara en konstig skugga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0