början på slutet ?

2009-01-07

idag handlade det inte om att ligga kvar i sängen och "morrna" sig, utan njuta av den sista jullovsmorgonen/förmiddagen. imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller och jag kan redan känna i kroppen hur jobbigt det kommer att bli, när klockan imorgon ringer redan halv 7. men det är inte bara rutiner, stress och vardag som gör att det känns motigt - det är dessutom gymnasiets sista termin, vilket känns härligt men också otroligt sorgligt och faktiskt till och med en aning otryggt. oavsett om jag vill eller inte så måste jag imorgon bege mig till skolan, men efter den 4 juni finns det inget som styr mig längre, och den tanken är lika skrämmande som den är lockande. vad ska jag göra med mitt liv ? ´

m.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0