bloggbråket

2009-01-23

ni har väl säkert hört om bloggbråket - blondinbella vs Carolina Gynning och Katrin Zytomierska. egentligen klarar jag inte av sånt här drama, och mina egna åsikter angående dessa tre brudar är - jaa, alltså jag läser ingen av deras bloggar men tackvare updates från vakna med the voice kunde jag ganska snabbt göra mig insatt. till att börja med är det slöseri med tid och energi och tjejerna alltså, de verkar ju allihopa vara av samma skrot o korn. vem som startade det hela tänker jag inte speckulera i, dock anser jag att Katrin har en poäng när hon säger till Isabella att om hon ger sig in i leken får hon leken tåla. Alla har rätt till en åsikt och eftersom att jag själv bloggar anser jag det vara vår viktigste rättighet - man måste få säga vad man tycker. men att smutskasta och kritisera andras liv för att sen media ska blåsa upp det och att sånt här raballder ska urarta sig - i do not get it. bloggvärlden skapar trender, och unga människor påverkas mer än vad man tror - men att skylla självsvält på två brudar som också bryr sig om sina utseende det är nog att ta i lite alltså. jag finner inget intresse i blondinbella, men jag kan visst beundra det hon gör - eller egentligen inte vad hon gör utan hur hon lyckats nå så långt, så ung - men som jag sa, detta är slöseri med tid och helst av allt skulle jag vilja säg till tjejerna att om de nu bryr sig så om sina utseende ge fan i att bråka - man blir rynkig !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0