life is wonderful

2009-02-25

dåligt med uppdatering, i guess. minds been out for a while - liksom varit ur funktion - typ "det går inte att ansluta till servern"

det är lustigt hur livet har sina vändningar, hur allt kan förändras utan att man egentligen kan styra över det och hur man slungas mellan beslut. jag är nog lite utav en drömmare - men vad gör det, för att våga vinna måste man satsa och jag vill inget annat än leva för framtiden. ingenting ska få stoppa mig från göra det heller. naiv ? - jo, kanske. men för mig är kombinationen av att fånga dagen och att leva för framtiden det mest sunda. utan drömmar är vår frihet begränsad - men utan att fånga dagen, kommer vi susa genom livet utan att förstå att det faktiskt pågår. jag är mitt uppe i livet - men fortfarande har jag hela livet framför mig, med en sådan inställning behöver jag ingen manual för att leva - jag gör ju det redan !



m.

Kommentarer
Postat av: jennifer

några planer för idag?

2009-02-26 @ 10:06:48
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0