min vän erica, hon som kallas för ic's med grodan i örat..

2009-02-08

..hon får mig att le.

Erica säger:

du gillar håkan väl?

Erica säger:

lite åtminstone?

Erica skickar:


mariaohlin, säger:

sådär

Erica säger:

okej, men här sjunger han om en maria

Erica säger:

maria säger 'om stockholm brinner, åker vi dit! för där rör dom på fötterna svänger på höfterna från modkatterna till punkarna.. vi kunde ha den bästa tiden i våra liv, jag tror inte vi lever så länge till'

Erica säger:

huuur fint?

mariaohlin, säger:

hahaha , fan av sött !

Erica säger:

fast det är nästan finare i början då går det såhär

Erica säger:

maria säger 'jag ska gå ut& dansa varje kväll, jag ska gå ut i gatljuset. &dj'n gör så han& jag kan flyga hela tiden'

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0