just like I imagine

2009-02-09

itunes sufflar mellan låtar innehållande memory. du skrämde mig igår, riktigt skrämde du mig - men du vet det finns inget som vi inte kan ta oss igenom. kärlek på distans är verkligen en prövning, men när vi den 27 maj kan omfamna varandra igen - kan vi också vara övertygade om att vi kommer kunna ta oss igenom allt efter det här. det hjälper faktiskt att minnas, att tänka på sånt som verkligen gjort oss glada och sånt som vi gått igenom tillsammans. som när jag typ andra eller tredje gången träffade dig och spillde ärtor all over you, och allt blev så himla pinsamt. vem hade kunnat veta att vi ett drygt halvår senare skulle vara ett par - eller när vi fick kasta oss in i bilen för att komma undan alla myggor, då när vi satt och åt glass vid kiosken bara ett par dagar innan du skulle åka - och så klumpigt det var att försöka kramas och pussas i din bil. jag kan fortfarande komma ihåg hur klumpig jag kände mig, och hur besvärligt det var. det går inte en sekund utan att jag tänker på dig, och jag önskar att du verkligen kunde komma hem - men tillsammans löser vi detta - för vi är oslagbara, du är perfekt och jag älskar dig.

lillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0