fredagen den 13

2009-02-13

jag kommenterade ju lite snabbt innan att det idag är fredagen den trettonde. jag är vanligtvis inte vidskeplig och egentligen så brukar jag inte bli det den här dagen heller. men idag har jag måste jag säga varit ytterst försiktig, för min vanliga otur kan ju se till att smälla på rejält en dag som denna. egentligen är jag inte rädd för att springa och ramla eller att jag ska tappa saker, det gör jag så ofta ändå - men jag har lite så där udda tvång som att allt måste vara av jämna tal, särskilt sådant som är ätbart - så idag har jag varit väldigt noga med att räkna. kvällen kommer i stora dag bara att innebära skype med mitt hjärta, vaniljbullar. dessutom så titatde ted och victor förbi tidigare med min öl, så jag har ju inte kunnat hålla tassarna borta. nu är rasmus tillbaka på msn, så i'm off !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0