even before sunrise

2009-02-06

har ni sett videon till michael jackson's thriller ? om jag säger zombies, vet ni vilka jag pratar om då ? i alla fall så känner jag mig sådan just nu, inte levande men heller inte riktigt död. idag är det projektarbete som gäller toda dia, och Bangladesh i fokus håller till i ljunghusen med workshop's och föreläsningar. med två rostemacker i magen och ett glas vatten (min aptit så här dags är inte att leka med ;P)  ska jag alldeles strax bege mig iväg. jag har nog aldrig varit fixad o klar så här tidigt någonsin - och även om det är jobbigt så kan jag inte låta bli att mysa runt i huset, pilla med lite av var - när det fortfarande är alldeles tyst.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0