ett "du blir vad du äter"- avsnitt senare

2009-02-12

jag får alltid ångest efter att ha tittat på "du blir vad du äter" och jag antar att många utav oss har onyttiga perioder, och vanor som vi egentligen helst av allt skulle vilja bli kvitt. jag känner mig som om jag hade gett upp, när jag försöker skylla dåliga vanor på stress i skolan. jag antar att det bara är mig själv jag lurar när jag kommer med ursäkter till varför träningen på sista tiden inte varit prio ett. i alla fall fick jag ny energi efter att ha sett veckans avsnitt. dessutom så har jag nu en veckas lov framför mig och faktiskt joggingskorna ska plockas fram. det heter ju inte sportlov för ingenting. morgondagen skall inte sovas bort, utan jag ska börja dagen med en rejäl promenad och försöka bryta min självömkan- beteende, i längde är det bara jag själv som får lida.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0