Cats That Look Like Hitler

2009-02-11

jag vill inte hänga ut någon på min blogg, men alltså katinka i min klass - hon är den roligaste människan jag känner och det finns ingen som kan överdramatisera eller återberätta så som hon, men sen är hon också världens sjukaste ibland. datorkunskapen fick idag en jävlar i det kul start och vem fick inte mig att bryta ut i sjukaste asgarvet om inte fröken roos. det var så illa att jag inte kunde andas, och stolen satt jag nätt o jämt kvar på. hennes tajming är kanske inte den bästa, eftersom att det tog lite tid att lugna ner sig och alla satt och väntade på prov, så mitt snyftande och snörvlande efter mitt gapskrattande kan man väl säga störde en aning. katinka visade i alla fall världens bästa hemsida, se här.. ibland kan jag inte låta bli att fråga mig själv var alla dessa sjuka människor finns, som hittar på sådana saker - men kul är det i alla fall och jag skrev prov idag med ett leende på läpparna.

SLUTSATS: I <3 Kitlers

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0