bla bla bla bla bla bla blaaaa !

2009-02-09

fakta delen på min vetenskapliga rapport är nu helt klar, det innebär att morgondagen kommer att innehålla analysskrivande av massakern på himmelska fridens torg, justeringar på min argumenterade text i svenska gällande dunindustrin, samt excel- studerande med pappa. MVG på provet kommer att resultera i ett MVG i betyget - så alltså lägger jag inte ribban längre än på ett MVG ! resten av kvällen kommer att innehålla internationella relationer studier, mestadels FN-kunskap, ett och annat perspektiv kan nog också dyka upp, samt lite säkerhetspolitik. är ni klipska nog går det nog att dra några snabba slutsatser och förstå vilken linje jag läser: korrekt - samhälle/samhälle. förutom att våra lärare för tillfället är dumma i huvudet så trivs jag mycket bra, trots att det ibland känns som att jag sakta men säkert gräver min egen grav. i alla fall, så inbillar jag mig ibland att jag inte är ett samhälls freak, därför att jag mycket hellre skulle vilja vara något coolare, men att stå i täten och ledda debatter är sådant som egentligen förgyller min vardag och jag kan ruska liv i en ytterst obetydligt och mycket liten diskussion och få den att antingen bli världens viktigaste pryl eller ett samhällsproblem som borde bannas från planetens yta. kort sagt är jag fylld med egenskaper som nog egentligen skulle kunna innebära en karriär inom antingen politik eller media, tror jag ? ibland kan jag identifiera mig med sådana människor som kan anses ytterst onödiga, men som egentligen är å så viktiga. minns ni behrang miri ? samhällsdebattören, jag kände connection med honom - hans käft går också i ett. (ibland kan det innebära ett 20tal rader- ja, jag räknade - för att kunna inse var skon egentligen klämmer, att jag pratar fruuuuuktansvärt mycket, men det är man ju också oftast för stolt för att erkänna) kanske ska jag se till att bli samhällsdebattör, men samtidigt vill jag skriva. någon som skulle kunna avsätta lite tid för personlig coachning här ? jag känner att min framtid håller på att brytas till sina minsta beståndsdelar utan att jag riktigt kan kontrollera det - vad ska jag göra med mitt liv ?

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0