#?-%&

2009-02-09

summan av kardemumman (till det förra inlägget) skulle egentligen vara att skolan just nu är snuskigt stressig. det finns så mycket att göra att jag blir helt snurrig i bollen och då resulterar mina blogginlägg, i sådana som mitt tidigare. way to much snack om sånt som egentligen inte är så viktigt.. men snurriga tankar kan ju bara bero på en enda sak; en snurrig vardag, och just nu tar skolan kål på mig. de sista två veckorna har inneburit tokmycket läxor, så jag blir helt matt. men nu ska jag sluta fly verkligheten, jag ska fortsätta, eller för att vara ärlig påbörja mina studier i internationella relationer. resultatet av att jag somnade efter skolan blir att jag kommer vara vaken till 1-2, då kan jag lika gärna laga en kopp te, och läsa på ordentligt istället för att titta på kriminal serierna på tv, som jag förmodligen kommer slå på i vilket fall som, för att jag älskar dem.

criminal minds i mitt hjärta - derek är typ den snyggaste kriminalteknikern i hela kosmos och jag vill bara smeka hans glansiga gässa och skita i FN-kunskap och perspektiv.. hahah, ytterligare ett flummigt inlägg - men jag vill verkligen inte plugga !

ajöss !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0