you would not believe your eyes if ten million fireflies lit up the world as i fell asleep

2009-12-11

ska göra mig iordning för att sticka till stan och träffa fanny. owl city är min senaste förtjusning. den här och den här sjunger från datorn - inte på samma gång, men efter varandra om och om och om och om igen ! vaknade imorse, så som jag alltid vill vakna, med en rasmus nära nära. äntligen lite vardagslyx. ikväll kommer hanna och jag tänker ställa till med lite indisk cooking. tikka masala, är inte det typ världens godaste maträtt ? ska dessutom jaga nannbröd i stan - för det kan jag inte baka själv, tror jag... i eftermiddag väntas också afterwork-julfest. jag är aningen spänd ! nu dusch, inte lukta usch !

puss !
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0