i'mma fight 'til we see the sunlight

2009-12-16

jag har haft världens bästa morgon. en sån där lång, slapp och mysig morgon. vakna! med the voice har stått på sen jag vaknade. även där verkar morgonen har varit i sin ordning. jackie ferm gästade & jäklar vad blåst hon är, men jag älskar att vakna trion alltid väljer gäster som man kan sitta hemma och skratta åt. skolan är lika med genomgång av redigeringsprogram för film, sen ska det filmas på bussen och i eftermiddag ska jag på planering och sen jobba. lång dag, tyvärr - men jag älskar att ha och göra. morgonens tunes får bli den här, den här och den här.

om inget annat, önskar jag er en bra dag !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0