idolfredag

2009-12-04

hoppas ni har haft en riktig idol-afton ikväll. vilken show, vilken sämning och VILKA IDOLER ! dessutom har westlife förgyllt kvällen och påminnt om många härliga stunder från barndomen. jag kände fan inte igen killarna - gjorde ni ? de såg så himla gamla ut. när jag var liten var de bara pojkar själva.
idolerna i år håller en jävla kvalitete. egentligen borde ingen skickas hem, men tove får inte min röst. nu är hennes saga färdig. she is a beauty, men ikväll sjunger hon på sista refrängen. erik är en vinnare och calle en fantastisk tvåa - så är det. killarna ger en gåshud. tove är cool men det räcker liksom inte. jag tycker inte att hennes sångprestationer ikväll var så himla häpnadsväckande. näe, heja erik & calle !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0