idol 2009

2009-12-11

jag tänker inte som aftonbladet redan gjort, dissikera sönder idolvinnaren och dennes flickvän. huruvida hon tog över hans ögonblick eller ej. finalisterna var spektakulära ! från början till slut höll de mig sysselsatt och uppmärksam. erik var aningen vassare så han förtjänar förstaplatsen. calle höll jämna steg men snubblade på mållinjen. vinnarlåten blev tillslut bra - tro det eller ej !

jag antar att alla bloggare i cypersverige just nu bloggar om idolfinalen, och jag är inget undantag. dock tänker jag inte bli långrandig. ville mest ge erik alla mina lyckoönskningar. jag hoppas verkligen att han kan komma undan som enbart idol 2009, så att han kan få fortsätta göra sin grej som cool rockkille. han har faktiskt fått mig att förstå det "fina" i klassiker som run to the hills, som jag annars spyr på. heja erik grönwall ! bli inte en sockersöt idolmes som danni eller resten av gänget - du har så mycket bättre kvaliteter !

imorgon väntar nya äventyr som stavas fotbollsmatch. hanna ska med. det blir uppstigning kl 8. bäst att komma i säng. hanna sussar nog redan ! hoppas ni har haft en angenäm fredag - det har jag ! vad kan gå fel när man får knapra på en chokladtomte till sveriges största musiktävling ? mums.

vi hörs. morgondagen kommer bli legend...wait for it...dary !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0