helan och halvan

2009-12-29

internet har varit nere, jag ber om ursäkt. egentligen skulle telia be om ursäkt, men det kan vi ju få drömma om.

hela och halvan, det vill säga jag (snart 20 - helan) och lovisa (10 bast - halvan) har dammat av vårt gamla playstation. just nu sitter vi i pyjamas och spelar jak and daxter, dricker mjölk och äter choklad. tyvärr måste jag stå ut med melodifestivalen 2009 och malena erman.

packningen pågår samtidigt, men att samla powerceller är just nu betydligt roligare. vädret är suveränt här hemma, men endligt metro igår ska sthlm bjuda på 15 minusgrader så jag packar extra tröjor.

det är tyvärr lite dystert här hemma för katt nummer två ligger på djursjukhuset. förhoppningsvis får hon komma hem idag, men just nu vet jag inte vad jag ska tro. hon blev sjuk på julafton och sen dess har hennes hälsa bara dalat. jag vet inte vad jag ska göra om kattis också lämnar oss !!!!!

nu fick jag precis en blöt puss av lovisa för att jag klarade att fiska 200 fiskar utan att missa 20 ! score !

m.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för att du tagit så väl hand om Lovisa

/Lovisas mamma

2009-12-29 @ 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0