december 18th

2009-12-18

sitter iklädd rasmus kofta, uppkrupen i soffan hos dem och tittar ut genom det stora fönstret på snöklädda tak. kan man ha det mysigare ? jag var så otroligt trött på allt igår vad skola heter så jag rymde hem till lundborgs'. rasmus har åkt för länge sen. till skolan. jag har ett svagt minne från tidigt imorse att jag fick en puss och sen vart det bara tyst och kallt. nästa gång jag vaknade var av att victor stod i dörren. hey ! han varnade mig för fönsterputsaren, men det trodde jag att jag hade drömt så jag blev ju aningen paff när det stormade in en engelsktalande man och ursäktade sig så hemskt mycket. nu är jag i alla fall redo för dagens göromål som kommer innebära uppsatsskrivning, hämtning av julklappar som beställts. jag är en otroligt lat människa som nästan beställt alla mina julklappar online. börjar bli sugen på frukost, så tror jag ska blåsa liv i victor !

ha en mysig dag i snöyret & kör försiktigt !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0