10 down 14 to go

2009-12-10

två veckor kvar till julafton ! kan ni fatta att det snart är jul ? denna hösten har tid varit en återkommande aspekt, men jag kan inte sluta tänka på det, att tiden bara rusar iväg.

idag blir det en kort dag med handleding och skrivning av synopsis, bland annat. jag vaknade med sådan julkänsla idag, så jag ska nog titta på julklappar idag. jag vet egentligen redan vad jag ska köpa till alla, men julklappsshoppingen är så himla mysig i sig.

i eftermiddag blir det en joggingtur, lite jobb och sen ska jag ringa till banken som skickat mig både ett mastercard och ett visakort. jag undrar varför ?!

måste knata till bussen nu snart !
ha det så bra idag,
m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0