what's the time ? en skagen denmark !

2009-04-30

hade en urmysig dag med mormor i stan, och jakten på klocka gav resultat och vi kunde kamma hem en riktigt tjusig en. eftersom att jag inte äger någon vardagsklocka så var detta målet. jag är på min studentdag ägare av en alldeles egen skagen denmark klocka, och det är min första riktiga klocka bortsett från karborrbandsklockorna som ALLA hade under mitten av 90talet ! jag med minimala handleder kan inte ha något vräkigt och stort, och det får dessutom inte var en massa strass och glitter på. nej, klockan måste sannerligen vara nätt, och inte alls synas. men som sagt så hitatde vi en beauty som snyggt kommer pryda min arm i sommar och långt därefter. men nu är det bäst att jag glömmer bort den - den är ju trots allt present !

m.


Kommentarer
Postat av: stephanie

den var jätte fin

2009-04-30 @ 20:58:14
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0