today was a good day

2009-04-28

idag har jag..

..städat hela huset, med start klockan 8.00.
..lyssnat på en projketredovisning
..suttit i tuggummi
..skramlat på ICA
..blivit skriken på av sura, och snåla tanter
..dansat moonwalk- inspirerad dans på ICA
..träffat helge - väldigt mycket "yeey" på det eftersom att det var år och dar sen sist
..sovit eftermiddag
..läst
..lagat tikka masala

det där med att sätta sig i tuggummi kändes bara så typiskt mig, och jag skrek tillbaka på tanterna, det vill jag lova! nu är det tvtvtvtvtv, sen mysa med mamma o pappa som kommer hem idag efter en tripp till lake garda - italien. bilden är förövrigt snodd från fröken gry. hoppas ni haft en angenäm tisdag, det har jag.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0