till attack, kämpa på - för vår färg är himmelsk blå !

2009-04-14

då var swedank stadion invigd. eftersom att jag var kass nog att stanna hemma kan jag inte uttala mig om några detajer. att döma av sebastians bilder, måste det hela varit en fest - fint omslutet av ett ljusblått hav och med en stämning som nog sänkte citytunneln ytterligare några meter mot jordens mitt. det pirrar lite härligt i kroppen när jag tänker på malmö fotbolls förening och vilket stöd hemmasupportrarna giver dem. våren, med fantastiskt fotbollsväder är här och faktum är att den blå himlen förkunnar om en fin säsong för di blåe. gårdagens resultat med 3-0 seger stärker ju detta ännu lite och i varje malmö hjärta brinner nytt hopp och ny glädje för laget. välkommen till vad jag tror kommer bli en rafflande ny omgång av allsvenskan !


m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0