nu är det påsklov

2009-04-03

resonerade med kära erica idag om det var lite för extremt att plocka av sig allt och lägga sig på baksidan i bikini, och joo - det höll hon nog med om. men när jag kom hem, och öppnade altandörren insåg jag att jag inte skulle stå ut med att sitta där i något annat. solen gassar, och det är verkligen svettigt om man hittar den där perfekta fläcken, där det bara är sådär somrigt vindstilla och stekigt. ni får lov att kalla mig galen, men jag har idag solat nästan två timmar i bikini - vårsolen är inte nådig, så jag tar det lite lugnt. börjar känna att det hettar & sticker lite, så bäst att vara försiktig så att jag inte ikväll ser ut som en kräfta.

utan att jag ens har förstått det är det nu faktiskt påsklov. kvällen ska spenderas med goa vicky o hennes vänner, + t & v i limhamn där det ska festas natten lång. har fått låna tors boxningshandskar, så kommer vara så läcker i min boxing- outfit, med långt vitt linne, leggins, handskar o tandskydd. ska snart hoppa i duschen o börja göra mig redo för att åka med killarna till vicky för middag och pre-party. får se vad victor har kokat ihop- men jag hoppas på grillat, passar ju perfekt till kall öl. förresten så sa victor det så bra i början av veckan; livet leker - och visst gör det ! även om rasmus är borta 2 månader till, och jag saknar honom äckligt mycket så kan jag ändå tillåta mig att njuta över hur livet är. jag är inte ensam, jag är frisk, inte heller vinterdeprimerad och jag har bara bra saker framför mig- så livet leker verkligen !

ha en kanonkväll allihopa,
så ses vi i dimman !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0