jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan..

2009-04-08


det där med inbjudningskorten blir nog svårare än jag trodde. men ska nog kunna komma på något bra. det var i alla fall kul att sitta o bläddra i sin historia. vilken härlig barndom jag har haft !

på datorn hittade jag detta fotot från åshöjden cup 2004 - bara 5 år sedan - men det känns som mycket längre. grässäsongen har börjat igen nu, och det gör att man saknar fotbollen ytterligare. hade vart kul att sätta igång igen - men så säger jag varje vårsäsong och sen tröttnar jag.. det bästa hade varit att hitta ett lag som man verkligen kunde trivas i, och som kunde hjälpa en med motivationen. men i den här hålan ser det ganska mörkt ut på den fronten, tråkigt ! om det nu blir något med korpenlaget som några av killarna i klassen snackat om hade det varit sjukt kul - nog för att jag och sofie kommer att bli dödade..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0