jag sammanfattar

2009-04-13

vilken helg, och vilket lov! termometern har i solen varit uppe och seglat på 20 grader - det är jag bergsäker på. blåsten har gått att undvika och flertalet timmar har avnjutits på filtar och trädäck. kvällarna har spenderats med vänner, öl och sommardängor. lovets soundtrack har utan tvekan varit den här, och nu är sommarlängtan extrem. med picknick och sena kvällar utan tunga jackor känns det som att sommaren faktiskt är inom räckhåll. det är okej att tiden går fort, för jag vet vad jag har framför mig. solglajjorna används flitigt och snart behövs inga extra koftor just in case. luften doftar grillat & det spelas brännboll och kubb hit och dit. är det bara jag, eller har sommaren varit extra saknad i år ?

om det här är resten av mitt liv, ska jag aldrig känna mig olycklig igen. jag har världens bästa pojkvän, underbara vänner, och en familj som jag älskar. 

m.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0