jag fortsätter att kämpa mig igenom feber och hosta

2009-04-08

ja, jag bara gnäller om min sjukdom hela tiden. förmodligen är det inte så illa som det låter, men jag kan inte låta bli att känna det förbannat lumpet att man ska bli sjuk igen, när det bara gått ett par dagar sen förra pärsen. febern är just nu kontrollerad, tackvare en omgång ipren. hostan är dock mitt största problem just nu. det känns som att hela bröstkorgen ska spricka när jag tar i och hela min "lilla" kropp skakar av attacker. nog med gnäll för en stund.

dagen har spenderats i sängen, vart annars liksom ? vaknade genomsvettig klockan halv 2, sjukt förvirrad - trodde nämligen att klockan var typ halv 6, PÅ MORGONEN ! mamma har varit hemma från jobbet idag med förhoppningen att sy på balklänningen, har ju gått mindre bra. men jag klandrar inte henne. känner för tillfället att mitt gnäll varit en bidragande faktor till varför symaskinen stått tyst idag. ska om en stund börja bläddra i fotoalbum för att hitta lite gulliga foton till studentinbjudningarna. hade tänkt mig något sött kollage - thank god för scannern ! men innan dess mer te !

såg precis i mitt itunes bibliotek att den mest spelade låten är forever med ben harper - så ni som inte lyssnat, gör det god damn it - den är så fin !

i'm off ! 
m.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0