glass & bo01 ikväll

2009-04-02

efter ett avsnitt SATC, fick jag ny energi o kom i städtaget. rummet är nu vårstädat, det vill säga utvädrat, avdammat, avtorkat och väl dammsugat. det luktar fräscht - och jag är helt slut. ted kommer snart hit, då blir det middag sen en vända till bo01 för att äta årets första glass - en perfekt kväll vill säga !

förresten var hela jakob ökvist dramat igår bluff ! jakob var kvar i VAKNA! imorse, och jag kunde inte låta bli att känna mig lite skamsen och generad när jag insåg hur grundlurad jag blivit, trots att jag hade koll på vilken dag det var igår. äsch, ingen skada skedd, jag hinner nog ringa posten o hindra de från att skicka brevet till den tyske the voice chefen med rumpbilderna - skämt o sido, att ge jakob sparken för en rumpa hade varit att ta i, så jag är mycket glad att han ska vara kvar - yeey !

m.

Kommentarer
Postat av: Gry

Oh underbara SATC och undebara väder. sitter i bara skjorta och jeans och lyssnar på kate nash blandat med fågelsång. (oh det ska jag skriva i nästa inlägg.) tihi <3

2009-04-03 @ 12:59:46
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0