..bara jag får sola!

2009-04-29

redan igår hade jag bestämt vad dagen idag skulle komma att innehålla. eftersom att jag hade fått nys som att det idag skulle bli dunder-kanon-väder, kan ni ju lista ut med lille vickevire att jag kommer ligga som en strandad val i solen - inoljad och verkligen pressa för att se ännu snyggare ut i student, och balklänning.

allt vad klockutprovning med mormor heter har skjutits fram en dag - och imorgon ska jag ränna i butiker för att hitta den perfekta klockan att smycka min vänstra handled med. idag är det jag, min solstol och en flaska sololja som gäller. ja, jag är beroende av att vara brun. därför tar jag också varje chans till att njuta i gasset. om jag slutar med dropp och cellgifter, det skiter jag i - hudcancer skrämmer inte mig. inte just nu i alla fall - jag ska vara brun till studenten - så enkelt är det !

har i alla fall fått flytta runt i trädgården för att hitta den där perfekta platsen där det inte blåser. alltanen funkade inte tillslut, så nu befinner jag mig på den lilla gräsmattan - men snart blir det nog skugga där så då blir det till att sätta sig på framsidan. det är verkligen ett helt projekt det där med att fixa brännan - men som sagt, jag är beroende. laaaame !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0