mys med pågarna

2007-11-27

ser fram emot morgondagen, har planerat lussebullsbak med victor & ted, ska äntligen få rå om mina bästa vänner igen. magkänslan säger mig att det kan bli en intressant kväll imorgon och jag förbereder mig mentalt för en del degätande och mjölkrig. ska bli mysigt att get together med boysen igen efter att ha vart ifrån varann en vecka nu. and ofc, så ska jag laga middag till dem också!

har inte bestämt mig än, men det kan tänkas att jag delar med mig av min hemliga lussebulls-ingrediens imorgon. den som gör mina gyllenebullar till de godaste i världen.

be nice, otherwise..

m. 

zoo

bild från lucia förra året när jag o theresia bakade ett helt zoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0