latis- fredag

2008-11-28

tråkigt nog blev det inget lussebullsbak igår. vi var allt för lata - och tokmätta efter taco- middag. men igår hände något annat fantastiskt. jag har dragit lite på första gången, och har velat att det verkligen skulle vara speciellt - speciellt för i år alltså. det känns som julen kommer tidigare o tidigare för varje år, men den här traditionen kan man inte bryta. igår drack jag mitt första glas julmust. jag är inte den som brukar hälla i mig stora mängder läskeblask, men julmust alltså det är himmelskt och nu har jag doppat storttån i träsket för att snart vara fast i 2 månaders tid, två månader av lycka dock - men det är himla jobbigt när det sen framåt vår dimper ner ett kort i brevlådan från tant tandläkaren, då ångrar man nästan alla kvällar med flaskan, men bara nästan. oo , nej jag är inte mustoholic - jag är bara himla förtjust.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0